środa, 10 października 2012

31. WYNIKI NIEBIESKIEGO CANDY

Witam wszystkich serdecznie :)

Dziękuje za tak liczny udział w moim candy. 
Bardzo się cieszę że mogłam poznać tak wiele nowych osób ich pasji i zainteresowań :)

Chciałabym nagrodzić wszystkie osoby biorące udział, ale niestety nie mam takiej możliwości.

Wybór był ogromnie ciężki. Podobało mi się wiele niebieskich komentarzy. Czytając je wspominałam swoje dzieciństwo, czasy szkolne, moją pierwszą randkę :). Tak się składa, że byłam wtedy ubrana w niebieską bluzeczkę :). 

Żeby nie przedłużać ogłaszam wszem i wobec, że osobą która wygrywa moje niebieskie candy jest 


Nie tylko komentarz był mega eksplozją koloru niebieskiego ale przede wszystkim cały jej blog to wielka niebieska bomba :) Na każdym kroku widać miłość do tego koloru :)

Ale to jeszcze nie koniec :)

Chciałabym obdarować jeszcze pięć osób :) Do nich pofruną malutkie niebieskie niespodzianki :)

A są to:







Wszystkie dziewczyny bardzo proszę o adresy na maila: trojanda@o2.pl
I o cierpliwość bo decyzję o dodatkowych nagrodach podjęłam dzisiaj bardzo spontanicznie (nie mogłam się zdecydować na jeden komentarz :)) więc będę potrzebowała czasu na własnoręczne przygotowanie dla Was niespodzianek :)


Wszystkim życzę miłego popołudnia :)














19 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Dziewczyn .Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęśliwych 'niebieskich' wygranych i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ale fajnie :) Miło, że aż tyle osób "zbłękitnieje". Bardzo mi miło, mail już leci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hura ale się cieszę z malutkiej niespodzianki :*** Dziękuję za zabawę i już pisze maila :)) Oczywiście gratuluje pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla wszystkich dziewczyn.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierze :) to na serio ja, dostane niespodziankę. ALE SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahah,gratulacje dla nagrodzonych i dziekuje za zabawe;D
    pozdr;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejejejeje:):):):):):) Niebieska Jolcia niebiesko dziekuje:):):):):) zaraz przesle niebieskiego maila:):):):):)) ale radosc niebieska!:)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku! Jak miło! :) Dziękuję serdecznie i gratuluję wszystkim pozostałym dziewczynom :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam Cię do mnie- zajrzyj proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. OJ ALE GAPA ZE MNIE , GRATULUJĘ DZIEWCZYNĄ:) I ZAPRASZAM NA CANDY DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja informuję o wygranej na moim blogu :) Czekam na adresy wysyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooooch...i nie zdążyłam się zapisać... :((( No trudno, może następnym razem... :) Zwycięzcom gratuluję!! Pozdrowionka ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń